Miluju .....

Nedovedu si představit den alespoň s jednou upletenou řadou. Mám svůj, jak já s oblibou a úsměvem na rtech, říkám dětský pokojík nebo chcete-li tvořivý dámský budoár :-).
Nic mi zde nechybí:
- skříně pomalu, ale jistě přetékají modely :), klubky a jinými nezbytnosti s kterými se nechci (zatím) rozloučit.
- postel, neslouží k spaní, ale k aktivnímu odpočinku při četbě knih, brouzdání po netu a samozřejmě plánování dalších pletařských "úloh". Pomalu začínám uvažovat o tom, že nabídnu mé "neposedné" pletařské ruce nějaké osobě co prodává pletenou a háčkovanou módu. Poněvadž při mé frekvenci min. 4 výrobků měsíčně ( rozuměj např. šaty, svetry, šátky, ponožky) je nestíhám unosit :-).
- nerozlučný mucínek počítač
- mini sedačka, která byla původně v obýváku ( nyní máme novou maxi)
- židle pro hosta ( rozuměj mého drahého :-) )
- psací stůl a pojízdná židle na kterou přemístím vždy při pletení 2 polštářky ze sedačky a odkládám na ni nohy
Tento pokoj prostě miluji, tvořím zde a přemýšlím, sleduji kisnu ( jak říká moje drahá teta televizi :-) ), poslouchám hudbu i mluvené slovo a hlavně a to je nejdůležitejší nemusím přemýšlet kam uklidím můj tvůrčí nepořádek před pánem s kterým bydlím a samozřejmě návštěvami. Prostě zavřu dveře a je uklizeno!


1 komentářů:

  1. Pokoj působí velmi harmonicky. Velice se mi líbí. Eleonora

    OdpovědětVymazat

 

Návštěvníci :)